Tuesday, November 25, 2008

aku dan PKR????

HAHAHAHA!!!!! aku tergelak bila semalam ada sorang orang kuat dalam PKR (Parti Keadilan Rakyat), maksud aku orang ni memang kuat, TOP 3 dalam PKR minta no phone aku sebab die ingat aku boleh buat something demi kemenangan PKR di Sarawak pada pilihanraya undangan negeri tahun depan. Pastu paling xleh blah die suruh aku cari pengikut PKR kat sana!!! HAHAHAHA!!!

die bisik kat aku die yakin leh jadikan sarawak negeri ke-6 PR, pastu die bagi dateline peralihan kuasa kerajaan pusat by the end of this year. fuh!!! dasatnya dorang, xnak tunggu election. die cakap gak nak buat rally besar-besaran seluruh negara semasa pemilihan agong UMNO mac depan. ape la.....

aku tetap macamni, terus terang aku cakap, kalo aku nak jadi someone dlm PKR dah boleh, huhuhu.....ni semua gara-gara aku jaga PKR dalam paper aku....huhuhuu!!!!

No comments: