Monday, March 2, 2009

Thanks Hilmi Malik!

aku sangat2 berterima kasih pada ko la hilmi. akhirnya ko telah membuktikan lelaki melayu sangatlah hebat diranjang. kalau tak masakan si elizabeth wong (EW) boleh heret ko kesana kesini...hai!

even lepas ko kawen pon minah tu terhegeh nak bawak ko tido sama.

aku bangga jadi melayu dan aku bangga ko telah membuktikannya.huhuhuh.

aku tahu, aku mcm cuba mempositifkan isu negatif. tp aku bukan bermaksud aku nk hina atau kutuk EW, aku cuma terfikirlah kan, kenapa lah orang melayu yg kau hina hina, cakap malas la ape la...ahkirnya ko bawak tido sama dengan kau? mestila ade sebab UTAMA betol tak? mesti ade motif kenapa hilmi malik menjadi pilihan ko EW, tol tak?
dan aku rasa tidak ade mende lain selain dari kehebatan himli malik diranjang. Maybe lelaki melayu ni sebenarnya bangsa EW ni mmg terngidam2 kot. tp dirang segan dan malu nak mintak, yela, nanti bapak dan abang2 bangsa EW ni marah la pulak. kira mcm against social norm dirang la.

ceh! podah!

aku dah lama agak dah, sebenarnya mmg lelaki melayu ni hebat dirajang. dari segi cara, manisnya pmpn boleh cair mair beb.hehe...suke aku

dalam org sibuk nak bicara pasal EW ni, aku tgk hal ini dari segi perspektif yang berbeza. dan perspektif aku adalah, bangsa EW ni nak lelaki MELAYU!..yumyum...

even aku tgk gay bangsa EW pon nak laki gay melayu. haha..tapi aku bukan gay taw.
cuma skrg ni aku lebih konfiden nak cuba ngorat si sepet amoi la. lepas aku saksikan ape yang hilmi buat, aku yakin, ramai amoi2 diluar sana menantikan kehebatan lelaki melayu memberi servis yang OPTIMUM kepada mereka.

selepas melihat EW, apa lagi wahai amoi2 semua? mari la kita mengejar lelaki melayu supaya kehebatan diranjang menjadi satu realiti.

ps- tak main la kulup!

Di cilok dari blog member aku>>> http://www.asalbolehbelah.blogspot.com/

No comments: