Monday, March 19, 2012

Bantuan diperlukan

Permintaan terakhir seorang ibu yg kini sedang nazak menghidap penyakit barah hati untuk bertemu dengan anak2nya setelah 10 tahun berpisah dengan mereka selepas bercerai dengan suaminya..
Ya Allah sedey hati ini Ya Allah mmbaca kisah ibu ini yg kini menghidap pnyakit barah hati dan sedang mnunggu panggilan dariMu..jd kabul kan laa hajat terakhir ibu ini Ya Allah untuk bertemu dengan anak2nya..tiada seorang ibu pown yg tidak menyayangi anak2 mereka..sy tdak dpt untuk mmbuat ape2..tp sy akan brusaha untuk mnolong ibu ini Ya Allah..Ya Allah aku x pernah meragukn kekuasaan Mu Ya Allah,kau bley hancurkn bumi ini dengan sekelip mata Ya Allah dan aku x meragukan Mu..dan jika kau berkehendak kau bisa mempertemukn ibu ini dengan anaknya Ya Allah..aku mohon dengan sangat kau kabul kn laa hajat terakhir ibu ini..


Kawan2 marilah kte tlong ibu ini yg tengah nazak mnunggu hari malaikat maut datang mncabut nyawa nya..
Name2 anak yg dicari oleh ibu ini : ASYMAWI ZULKIFLI 20tahun,MUHAMMAD ARIF ZULKIFLI 18,MUHAMMAD ASYRAF 15, dan AMINUDDIN ZULKIFLI 13..

Bagi sesiapa yg ingin mmbantu ibu ini Broadcast la msg ini kepada semua rakan2 ввм..menolong dan memenuhi hajat orang yg dalam kesusahan akan diletakkn tempat yg tertinggi di sisi ALLAH S.W.T..

No comments: