Tuesday, February 15, 2011

Group fb berangan

Kalau dah tak boleh dikritik, ditegur, dikutuk, baik xyah buat group kat fb. Hahaha! Ada banyak group camni kat fb wei!!

Dah tau fb tu open, kena terima hakikat la, jangan buat semua orang tengok korang macam masuk bakul angkat sendiri. Berangan lebih wei, yang pro pun xcamtu.

Yang penting bukannya terletak pada komen, status, kutukan, hinaan, tetapi penerimaan seseorang individu pada hasil kerja itu sendiri. Itu lebih penting. Bukannya bila dikutuk sikit, terus gelabah, bincang-bincang la apa la, senyap sudah, lagipun group tu bukannya besar pun nak gelabah macam hal negara. Kalo hasil kerja tu cantik, tak perlu risau la, ini siap cerita jeopardize hasil kerja sebab keta kutuk sikit, hahahahahaha!!!!hahahaha!!!!

Sedangkan group, organisasi, komuniti lain lebih besar pun xgabra gila babi bila dikutuk, ini group ciput bunyik lebih. Betul la, group-group kecik/minoriti ni la yang paling banyak bunyik.

Owh! Satu lagi, tak salah mengalah sikit, jangan tak mengaku, kata dah sanggup beritahu, kena la sanggup minta maaf jugak kan. Ramai orang tahu selok-belok fb ni, jadi jangan nak bagi alasan umpama memperbodohkan diri.

1 comment:

Tell Me Why said...

Keep up your good blog. Hear from you soon.

- John Trey